Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Przejściowy Skok w Butiku Milano: Elegancka Swoboda w Modowych Propozycjach dla Kobiet Przechodzących z Lata w Jesień

Sezon przejściowy między latem a jesienią to czas, gdy pogoda staje się nieco kapryśna, a garderoba wymaga delikatnej modyfikacji. Butik Milano, znany ze swojej elegancji i unikalnego stylu, przychodzi z propozycjami, które doskonale łączą elegancję z komfortem. W artykule tym przyjrzymy się blisko trzem głównym aspektom ich kolekcji, które oferują elegancką swobodę kobietom przechodzącym z lata w jesień. Klasyczne Elementy w Nowoczesnym Wydaniu Elegancja przenika przez wieki, jednak współczesność wymaga pewnych modyfikacji. Butik Milano doskonale to rozumie, tworząc kolekcję, która łączy w sobie klasyczne elementy z nowoczesnym wydaniem. Od eleganckich sukienek w odcieniach ziemi po stylowe marynarki, marka ta stawia na ponadczasowość. W dzisiejszych czasach coraz większa liczba kobiet poszukuje ubrań, które pozwolą im wyrazić ich indywidualność, jednocześnie pozostając w ramach eleganckiego dress codu. W kolekcji Butiku Milano można zauważyć zachowanie klasyki w postaci minimalist

„Moc Polskich Warzyw” - jak rosną polskie warzywa



Kampania „Moc Polskich Warzyw” z sukcesami realizuje kolejne działania zachęcające do prowadzenia zdrowego trybu życia i zbilansowanej diety, opartej oczywiście na polskich warzywach. Właśnie powstał cykl filmów przybliżających konsumentom proces uprawy oraz pracę rodzimych producentów.


Nowo powstałe produkcje filmowe w formie interesujących kilkuminutowych reportaży pokazują codzienną pracę rolników, wartości, którymi się kierują oraz, bez tajemnic, pokazują proces uprawy na różnych etapach. W ramach cyklu konsumenci poznają tajniki produkcji pomidorów, papryki, cukinii, bakłażana, pieczarek, czosnku, kapusty, kalafiora i innych - w zasadzie wszystkich najpopularniejszych krajowych warzyw. Filmy wyróżniają się niespotykaną w podobnych produkcjach jakością zdjęć oraz dopracowaną warstwą merytoryczną.

„Jednym z celów kampanii informacyjno-promocyjnych realizowanych z Funduszy promocji owoców i warzyw, do których należy projekt >>Moc Polskich Warzyw<< jest przekonywanie konsumentów do jakości krajowych produktów rolnych. Doszliśmy do wniosku, że watro pokazać Polakom skąd się biorą dostępne w sklepach polskie warzywa, w jaki sposób powstają i kto za to odpowiada. Bo za każdym warzywem stoi człowiek” - mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP - organizacji koordynującej projekt.

„Często przez brak dostatecznej wiedzy lub świadomości nie dokonujemy właściwych wyborów konsumenckich. Zależy nam, grupom producenckim, żeby Polacy odżywiali się zdrowo, a swoją dietę opierali na krajowych warzywach, które są dla nas najbardziej odpowiednie, zdrowe i zwyczajnie pyszne. Pamiętajmy, że zimą mamy dostęp do wielu świeżych polskich warzyw, np. kapusty, marchwi, czosnku, a także grzybów - pieczarek czy boczniaków. Polskie warzywa sezonowe są dostępne również w formie przetworów i mrożonek” - dodaje Mirosław Łuska.

Filmy powstałe w ramach kampanii Moc Polskich Warzyw można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube: MOC POLSKICH WARZYW oraz na oficjalnej witrynie na Facebooku: FB MOC POLSKICH WARZYW.

Artykuł powstał w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstałej z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

KONTAKT:

Biuro Prasowe

Maciej Ogonowski

Agencja Brandmates

e-mail: maciej@brandmates.pl

tel. +48 608 680 562

Źródło informacji: Brandmates

Komentarze